W związku z tym rozrywka odeszła obecnie od infrastruktury fizycznej, która obejmuje między innymi teatry, kina i salony gier wideo. Filmy, muzyka, programy telewizyjne, gry i inne usługi interaktywne opierają się na nowoczesnych technologiach, centrach danych i złożeniach, aby zapewnić widzom bezproblemowe doświadczenia. Takie platformy jak Posido reprezentować tę zmianę, umożliwiając użytkownikom interakcję w różnych rozgrywkach cyfrowych; procesy i technologie, które je tworzą, stanowią wyrafinowaną i kreatywną warstwę dolną.
Kręgosłup cyfrowej rozrywki
Oprogramowanie i platformy leżące u podstaw każdej uzależniającej serii lub świetnego trybu dla wielu graczy nie są proste. Należą do nich:
- Przetwarzanie w chmurze: Firmy takie jak Netflix, YouTube czy Posido wykorzystują przetwarzanie w chmurze do przechowywania i rozpowszechniania swoich treści w przestrzeni Internetu. W przeciwieństwie do konieczności korzystania z niektórych nośników fizycznych w celu uzyskania dostępu do danych, chmura umożliwia natychmiastowy dostęp i nie można lekceważyć poziomu wygody, jaki to zapewnia.
- Sieci dostarczania treści (CDN): Aby ograniczyć przypadki opóźnień lub buforowania, CDN dystrybuuje dane przez szereg serwerów w celu zapewnienia wydajnych wyników w oparciu o strefę klienta.
- Szybki Internet: Ponieważ połączenia światłowodowe stają się coraz bardziej standardem dla ludzi, cyfrowe platformy rozrywki mogą dostarczać treści o ultra wysokiej rozdzielczości z rzeczywistą interaktywnością i interakcjami bez znaczących opóźnień.
- Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe: Zastosowania sztucznej inteligencji są włączane na platformach w celu propagowania odpowiednich treści, gier lub programów, a także tworzenia przeciwników skonstruowanych przez sztuczną inteligencję w grach cyfrowych. Umożliwia generowanie jednorazowych doświadczeń dla użytkowników tej technologii.
- Integracja z łańcuchem blokowym: Platformy nowszej generacji, takie jak Posido, wykorzystują funkcje bezpieczeństwa blockchain, zapewniają w pełni przejrzyste transakcje i tworzą nowe możliwości generowania dochodów z zasobów cyfrowych Google, w tym przedmiotów kolekcjonerskich i NFT.
Poniżej znajdziesz przykłady niewidzialnej infrastruktury cyfrowej.
- Sieci gier: Gry MMO zależą od odpowiednio rozwiniętych serwerów i natychmiastowej obsługi danych, aby umożliwić graczom z całego świata płynne łączenie się. Na przykład Fortnite działa na skutecznej platformie, która obsługuje miliony użytkowników jednocześnie.
- Platformy streamingowe: Disney i Spotify korzystają z dużych zbiorów danych i sieci dostarczania treści, dzięki czemu przesyłane przez nich treści nie mają opóźnień w dostępności.
- Kasyna internetowe: Takie aplikacje jak Posido obejmują blockchain i bezpieczne bramki płatnicze, aby praktycznie umożliwić rozgrywkę, gdy dane są dobrze zaszyfrowane.
Podstawowe elementy środowiska mediów cyfrowych
Takie platformy już powstają – na przykład Posido stanowi doskonały przykład tego, jak można wnieść wartość poprzez interaktywne doświadczenia, które są co najmniej tak samo wciągające jak rozrywka.
- Centra danych
Wspieraj przechowywanie dużej ilości treści i informacji o użytkownikach. Wysoka dostępność i bezpieczeństwo są dostępne za pośrednictwem platform zasilania
- Integracje API
Pozwól platformom łączyć się i wchodzić w interakcję z procesorem płatności, udostępnianiem aktywności społecznościowych i innymi instrumentami.
- Serwery zoptymalizowane pod kątem opóźnień
Nieubłagany dla platformy do gier lub transmisji strumieniowej na żywo, aby nie ulegał śrubom.
- Zaawansowane algorytmy
Usprawnij tworzenie spersonalizowanych doświadczeń użytkowników, w tym sugerowanie odpowiedniego programu lub odpowiedniego rodzaju gry.
- Globalna współpraca
Koncentruje się na współpracy wiodących firm technologicznych w celu wyznaczania nowych standardów i poprawy świadczenia usług.
Podstawowe podstawy rozrywki elektronicznej, takie jak oprogramowanie, sieci i serwery, dzięki którym to wszystko jest możliwe, będą się jeszcze bardziej splątać. Dzięki takim technologiom jak 5G, rozszerzona rzeczywistość i zdecentralizowanych platformach zmieni się nacisk na treść.
Wniosek
Ponieważ rozgrywka jest jednym z najważniejszych obszarów działalności firmy działalność człowieka wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że rozrywka cyfrowa ma u podstaw architekturę naukową i techniczną. Od najnowszego filmu, seriali w serwisach streamingowych po udostępniane scenariusze gier Posido taką sieć techniczna gwarantuje, że radość AV będzie zawsze blisko. Lepiej zrozumieć i docenić tę często ukrytą architekturę, ponieważ pozostaje ona aktywna i stale na nowo kształtuje ludzkie doświadczenia.