Pozycjonowanie

Pozycjonowanie dla Sklepów Internetowych: Droga do Szerokiej Widoczności Online.

Autor Krystyna Pawłowska
Krystyna Pawłowska08.12.20235 min.
Pozycjonowanie dla Sklepów Internetowych: Droga do Szerokiej Widoczności Online.

Prowadząc sprzedaż w Internecie, musisz zadbać nie tylko o jakość oferowanych produktów czy intuicyjność sklepu internetowego.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Sukces internetowych biznesów w dużej mierze zależy od ich widoczności w wynikach organicznych, co sprawia, że pozycjonowanie w wyszukiwarkach to jedna z najbardziej skutecznych metod reklamy internetowej. Dowiedz się, jak wypozycjonować sklep internetowy w Google i ile to kosztuje.

Jak pozycjonować sklep internetowy?


Jeśli prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwielokrotnić swoje zyski, skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę pozycjonowania. Wypromujemy Twój sklep, a cennik zostanie dostosowany do potrzeb Twojego biznesu.

Dzięki nam w TOP3 znalazły się dziesiątki sklepów e-commerce. Zaufaj najlepszym specjalistom, dzięki którym osiągniesz sukces w Internecie.

Jak wygląda pozycjonowanie sklepu internetowego?

Portale e-commerce to zazwyczaj serwisy bardzo rozbudowane, a skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia. Nasz zespół specjalistów z dużym zaangażowaniem podchodzi do każdego projektu e-commerce, a spektakularne efekty działań pozycjonerskich często zaskakują Klientów.

Przy serwisach e-commerce wykorzystujemy model pozycjonowania long tail (inaczej: pozycjonowanie szerokie lub długi ogon). Polega on na wybraniu i skutecznym wypozycjonowaniu dużej liczby fraz, które pozwolą dotrzeć zarówno do Klienta poszukującego konkretnego artykułu lub usługi, jak i do tego, który chciałby skorzystać z Twojej oferty, jednak nie jest zdecydowany na określony produkt.


Ważnym aspektem przy promocji sklepu internetowego jest dokładna i regularna optymalizacja. Nasi specjaliści zoptymalizują całą strukturę sklepu, by była ona jednocześnie czytelna oraz łatwa w obsłudze dla użytkownika, jak i dobrze oceniana przez algorytmy Google.

Standardowy proces optymalizacji sklepów internetowych musi zostać poprzedzony dokładnym przyporządkowaniem wybranych fraz kluczowych do istniejących w sklepie podstron przez Opiekuna SEO i zweryfikowaniem, czy pod względem nawigacji sklep internetowy pozwala na szybkie dotarcie do poszukiwanego produktu, a jeśli portal wymaga zmian wizualnych pod kątem użyteczności, pozycjoner przygotuje odpowiednie wytyczne i wskazówki.

Dopiero wtedy, na podstawie tak przygotowanej strategii, tworzony jest content i optymalizowane są elementy techniczne danej platformy sklepowej.

W procesie optymalizacji sklepu internetowego wyjątkową uwagę przykładamy także do tytułów i opisów podstron (title, description) w wynikach wyszukiwania, dzięki którym wysokie pozycje gwarantują odpowiedni wzrost ruchu w serwisie.

Jak oceniamy, czy przyjęta strategia, optymalizacja i dobór fraz kluczowych spełniają swoje zadanie? Na bieżąco monitorujemy statystyki strony, analizujemy źródła ruchu, a nasi Doradcy są w stałym kontakcie z Klientem.

O naszej skuteczności świadczą referencje od zadowolonych klientów.

Czy warto pozycjonować sklep internetowy?

Zapoznaj się z krótkim case study. W październiku 2016 roku Klient posiadający sklep internetowy o dość wąskiej specjalizacji (sprzedaż tkanin i ręcznie szytych akcesoriów) podjął z nami współpracę po uruchomieniu nowego sklepu internetowego.

Nasze działania rozpoczęliśmy od optymalizacji.


Optymalizacja SEO

Październik - Listopad 2016

Podczas procesu optymalizacji tego sklepu internetowego zmodyfikowano m.in. nawigację, zagnieżdżenie logo sklepu i nagłówki, tytuły, opisy oraz przekierowania. W cenę pozycjonowania wliczone było również przygotowanie unikalnych, wysokiej jakości treści (np. opisy produktów i kategorii).

Przygotowano także szereg wytycznych i porad dla Klienta, tak aby rozbudowa strony była spójna z obraną strategią SEO.


Link building

Październik - Grudzień 2016

W trakcie realizacji strategii link buildingu sukcesywnie rosła liczba fraz kluczowych w TOP10.


Korekty i dywersyfikacja

Styczeń – Luty 2017

Sklep internetowy został ponownie zoptymalizowany pod kątem nakierowania go na priorytetowe dla Klienta frazy kluczowe z zakresu najlepiej sprzedającego się produktu.

Domena nadal była linkowana z wielu różnorodnych źródeł wysokiej jakości w celu dywersyfikacji jej profilu linkowego.


Wyniki

Wrzesień 2017
Wszystkie pozycjonowane frazy kluczowe pojawiły się w ścisłej czołówce wyników wyszukiwania Google.

Ponadto widoczność witryny wzrosła naturalnie na bardzo dużą liczbę fraz powiązanych z frazami głównymi. Statystyki kliknięć i ruchu z wyników organicznych mierzyliśmy przez cały proces pozycjonowania w narzędziach analitycznych, np. Google Search Console i Google Analytics.


Wzrost ruchu na stronie

Marzec 2018
Pozycjonowanie stron to proces ciągły, dlatego prace nad pozycjami oraz ruchem w serwisie internetowym nadal trwają, sklep sukcesywnie jest optymalizowany o kolejne elementy i rozbudowywany pod kątem produktów oraz treści.

Efekty naszej pracy poskutkowały zauważalnym zwiększeniem liczby złożonych zamówień, co zasygnalizował nam sam Klient.

Korzyści z działań SEO dla sklepu

Większa konwersja


Celem e-commerce jest przede wszystkim rosnąca sprzedaż.

Kompleksowa optymalizacja sklepu internetowego, zawierająca również elementy z zakresu User Experience (UX), pozwoli na zwiększenie konwersji, a to oznacza większe zyski Twojej firmy oraz grono nowych Klientów.

Dobór haseł na potrzeby pozycjonowania


Precyzyjnie dobrane frazy


Doradca Klienta z Grupy TENSE, bazując na miesięcznych statystykach wyszukiwania, starannie wyselekcjonuje frazy, które pozwolą dotrzeć do internautów zainteresowanych Twoimi produktami oraz zwiększyć zasięg widoczności Twojej firmy w wyszukiwarkach internetowych.


Dostęp do usług wspierających


Przy pomocy dodatkowych usług zwiększymy efektywność reklamy Twojego sklepu w Internecie. Wykorzystamy przy tym m.in. narzędzia udostępnione przez Google oraz Facebooka.

Założymy mapę dla stacjonarnego punktu sprzedaży, dzięki czemu będziesz widoczny również dla Klientów korzystających z aplikacji Miejsca Google. Zoptymalizujemy obrazy w Twoim serwisie, by Twój sklep internetowy był widoczny w wyszukiwarce grafik.

Stworzymy skuteczną kampanię Google Ads lub Facebook Ads, a także przygotujemy i zrealizujemy kompleksową strategię content marketingu, która wpłynie pozytywnie na wizerunek brandu. Dostosujemy naszą ofertę do Twoich potrzeb, dzięki czemu będziesz miał szansę wykorzystać potencjał skutecznej reklamy sklepu internetowego i wypromować swoją firmę w Internecie zgodnie z założonym celem biznesowym.


Spójna strategia pozycjonowania


Plan pozycjonowania dla każdego sklepu internetowego opracowujemy w taki sposób, aby był on spójny z założeniami strategii marketingowej oraz innymi usługami realizowanymi dla Ciebie przez Grupę TENSE.

Poprzez skuteczną komunikację reklamową połączoną z profesjonalnym pozycjonowaniem sklepu i optymalizacją sklepu internetowego w Google umocnimy pozycję Twojej firmy jako specjalisty w branży.

Przez cały okres trwania współpracy do Twojej dyspozycji będzie Doradca Klienta oraz Opiekun SEO. To od nich otrzymywać będziesz wskazówki biznesowe, plany czy propozycje rozwiązań, które pozwolą osiągnąć Ci sukces w Internecie!

Sprawdź: https://www.grupatense.pl/pozycjonowanie-sklepow-internetowych/

Oceń artykuł

rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
Ocena: 0.00 Liczba głosów: 0

5 Podobnych Artykułów:

  1. Pełne Szkolenia Life Coachingu z Hipnozą bez Transu - Prowadzenie Coachingu Life
  2. Jak napisać ważny testament: porady i wskazówki
  3. Tygodniowy odpoczynek kierowcy - Skrócony wzór i porady
  4. Nadgodziny w porze nocnej - Najlepsze praktyki i porady
  5. Zgoda rodziców na pracę małoletniego - wzór zgody i wymogi
Autor Krystyna Pawłowska
Krystyna Pawłowska

Jestem dietetyczką i trenerką personalną z 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuję się w doborze suplementów w zależności od celu treningowego i trybu życia. Moim celem jest edukacja w zakresie zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej, aby każdy mógł cieszyć się zdrowiem i dobrą kondycją.

Udostępnij post

Napisz komentarz

Polecane artykuły

Pozycjonowanie SEO w praktyce: Kluczowe kroki do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania
PozycjonowaniePozycjonowanie SEO w praktyce: Kluczowe kroki do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania

Jest procesem wymagający nie tylko wiedzy i umiejętności, ale także kreatywności oraz ciągłej adaptacji do zmieniających się algorytmów. Pozycjonowanie, czyli SEO (Search Engine Optimization) jest niczym malowanie obrazu, gdzie każde pociągnięcie pędzlem, czyli odpowiednio dobrana fraza kluczowa, link czy optymalizacja treści, przybliża nas do dzieła sztuki widocznego w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Przyjrzyjmy się więc krok po kroku, jak skutecznie wykorzystać dostępne narzędzia SEO, by nasza witryna możliwie jak najefektywniej zaistniała w Internecie i wyróżniła się na tle konkurencji.

SEO: Sztuka bycia najlepszym przyjacielem Google.
PozycjonowanieSEO: Sztuka bycia najlepszym przyjacielem Google.

Pozycjonowanie stron internetowych (ang. Search Engine Optimization) to szereg działań marketingowych mających na celu uzyskanie możliwie najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwarek internetowych (np. Google). Bardzo często pozycjonowanie nazywane jest również optymalizacją danej strony internetowej dla wyszukiwarek lub po prostu SEO.